Rozwijamy portfolio i realizujemy nasze cele ESG
Na rok 2025 patrzymy z optymizmem i wchodzimy w niego w pełnej gotowości. Pozostaniemy blisko naszych klientów i konsumentów, by razem przygotować się na zmiany, które czekają nasz rynek. Będziemy dalej rozwijać się w sposób zrównoważony, mając na uwadze dobro naszych pracowników oraz wpływ biznesu na społeczności i środowisko – mówi Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Jaki był 2024 rok dla Coca-Cola HBC?
2024 był dla nas rokiem ciągłego rozwoju naszej strategii 24/7, czyli oferowania napojów na każdą porę dnia i okazję, 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Wszystko po to, by być jak najlepszym partnerem dla naszych klientów, z pełnym wachlarzem kategorii napojów. W 2024 roku podążaliśmy tą drogą, kontynuując rozwój w segmencie gotowych do spożycia (RTD) napojów bezalkoholowych. Działamy tak, by utrzymać tytuł lidera tej branży – stawiamy na konkretne okazje, w których nasze marki mogą towarzyszyć konsumentom i zwiększamy wybór, dodając nowe smaki i opcje bez cukru. Obecnie ta ostatnia kategoria stanowi już ponad 37 proc. naszego portfolio. Rozwijaliśmy także inne obszary, w tym napojów energetyzujących z markami Monster i Burn oraz napojów gazowanych dla dorosłych z marką Kinley na czele. W 2024 na nowo otworzyliśmy także rozdział, który nazywamy „transformacją napojów niegazowanych”, wprowadzając na rynek nową odsłonę herbaty Fuzetea.
A jeśli chodzi o pozostałe kategorie z portfolio, produkty na inne okazje?
Tu także sporo zrobiliśmy. Był to pierwszy rok naszej dystrybucji marki wódki, którą zakupiliśmy od Brown Forman. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, bo przekroczyliśmy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta